„Да куповина буде милина“

0

У недељи када се обележава Дан потрошача (15. март), грађани Србије могли су преко електронских медија и интернета да се боље упознају каква права имају приликом куповине, у оквиру кампање „Да куповина буде милина“.

Кампања за права потрошача „Да куповина буде милина“ спроводи се у оквиру Твининг пројекта Европске уније „Даљи развој заштите потрошача у Србији“, који спроводе Министарство трговине, туризма и телекомуникација Владе Републике Србије, Министарство за иновације и технологију Мађарске и Регионална развојна агенција Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

„Веома је важно и да унапредимо механизме заштите, да скратимо поступак остваривања потрошачких права и да оснажимо ванинституционалне ресурсе, које представљају удружења као прва инстанца за пружање подршке потрошачима. Исто тако, потребно је подизање свести код трговаца о користима које имају када иду у сусрет потребама потрошача, као и успостављање механизма медијације у случају спорних ситуација код потрошачких приговора,“ каже државна секретарка у Министарству трговине Татјана Матић, наводећи да се највећи број тих приговора односи на робу, односно на обућу, одећу и технику.

„Заштита потрошача важна је тема која је у сталном развоју и овај пројекат је доказ да су потрошачи Србије у добрим рукама. Као резултат залагања партнера на пројекту, свест грађана о правима потрошача ће бити унапређена и они ће бити боље упознати са активностима надлежног министарства“, сматра амбасадорка Словачке Дагмар Репчекова.

Промотивне спотове који су током ове недеље емитовани у српским медијима можете пронаћи на сајту Јутјуб.

https://www.youtube.com/watch?v=MUB3bUxbFPE
https://www.youtube.com/watch?v=3P-iJSSeH9Q
https://www.youtube.com/watch?v=fJ-lIVlZ9_I

Подели

Comments are closed.