Budući da smo polovinom marta, zbog pandemije COVID19 bili prinuđeni da odustanemo od organizovanja obuka za pripremu i sprovođenje projekata, sada smo u mogućnosti da vam te obuke ponudimo u onlajn formatu.

Naime, s obzirom na situaciju koja nam još neko vreme neće dozvoljavati okupljanja u zatvorenom prostoru u većem broju, a da su konkursi za EU programe I dalje aktuelni I da nas očekuju I novi, pravi je trenutak da nastavimo sa našim treninzima, samo u malo drugačijem obliku.

Projekat „Podrška učestvovanju u EU programima“, koji finasira Evropska unija, a sprovodi Ministarstvo za Evropske integracije, organizuje vebinare za pripremu predloga projekata za EU programe.

Tokom maja meseca ponovićemo neke od najvažnijih tema sa Modula 1 i Modula 2, a tokom leta nastavljamo i sa ostalim temama.

Vebinari će trajati sat vremena i biće održani putem Zoom aplikacije na sledeće teme i u sledećim terminima:

    1. Utorak, 5. maj 2020. u 19h – Priprema predloga projekta: definisanje ciljeva, indikatora, rezultata i uticaja (sa Modula 1) – Goran Stojanović
    2. Utorak, 12. maj 2020. u 19h – Predvidjanje troškova i priprema budžeta projekata (sa Modula 1) – Vesna Mandić
    3. Utorak, 19. maj 2020. u 19h – Logička matrica (sa Modula 2) – Vladimir Todorović
    4. Utorak, 26. maj 2020. u 19h – Analiza problema i stejkholdera (sa Modula 2) – Igor Brkić

Ponovljene obuke su namenjene svima koji da utvrde i obnove znanje stečene na obukama Modula 1 I 2, kao i novim učesnicima, koji će nas prvi put pratiti onlajn. Svi koji žele da povećaju svoje šanse prilikom konkurisanja za neki od EU programa su dobrodošli!

Modul 3 “Upravljanje projektima i implementacija”, koji je prethodno bio zakazan za mart, biće u celosti održan tokom juna, takođe putem vebinara, već u skladu sa situacijom.

Onlajn predavanja biće snimljena i postavljena na našem sajtu, najkasnije 5 dana od održavanja, tako da zainteresovani koji ne budu mogli da prisustvuju predavanju uživo, mogu kasnije da ga pogledaju.

Datumi narednih vebinara označeni su u kalendaru na ovoj veb stranici. S obzirom na to da će vebinari biti organizovani putem Zoom platforme, evo kratkog uputstva za prijavu.

Prijava za vebinar je obavezna i jednostavna:

    1. Neophodno je da se registrujete za online konferenciju na linku koji ćemo objavljivati u pozivu na vebinar na društvenim mrežama
    2. Na stranici za registraciju, molimo Vas da upišete ime, prezime, naziv organizacije, Vašu poziciju i e-mail adresu;
    3. Na e-mail će Vam stići potvrda da ste se uspešno registrovali;
    4. Stići će Vam i e-mail poruka – podsetnik 24 sata i 1 sat pre početka vebinara;
    5. Da biste pristupili vebinaru, potrebno je da kliknete na link “Click Here To Join” u e-mail poruci. Na linku ćete prvo preuzeti aplikaciju za računar ili za telefon (u zavisnosti sa kog uređaja pristupate). Postupak traje kraće od jednog minuta. Posle toga, otvoriće Vam se prozor gde ćete upisati podatke neophodne za učestvovanje na vebinaru.

Vidimo se!