Kampanja „Made of Us – Putovanje EU-Zapadni Balkan“, koju finansira Evropska unija i koju vam donosi WeBalkans, nastavlja se ove nedelje u Srbiji. Ova kampanja podizanja svesti ima za cilj da promoviše pozitivnu sliku o Evropskoj uniji ljudima na Zapadnom Balkanu, i obrnuto. Protagonisti kampanje su 12 mladih vlogera iz Evropske unije i Zapadnog Balkana koji putuju po regionu u parovima. Svaki od parova usput deli svoja iskustva kreirajući sopstveni onlajn sadržaj.

Delegacija EU u Srbiji priredila je danas medijski ručak kako bi najavila početak putovanja u Srbiji. Plamena Halačeva, zamenica šefa Delegacije Evropske unije u Republici Srbiji, poželela je dobrodošlicu vlogerima.

“Džošua i Jelena čine putnički duo koji će imati važnu i privilegovanu ulogu da prikaže lepote Srbije i približi nam projekte koje podržava EU, koristeći doživljaje, glas, veštine i viziju. Njihov put odvija se u posebno teškom trenutku za Srbiju posle dva tragična događaja koji nikog nisu ostavili ravnodušnim, ni u zemlji ni u regionu. Zadatak ovog dua biće stoga još izazovniji jer će morati da pokažu da društveni mediji mogu da budu i sila dobra i da deluju kao faktor koji zbližava ljude, ističući šta nam je zajedničko, šta nas čini Evropljanima”, istakla je Halačeva.

Okupljenima se obratio i Karsten Majer-Vifhauzen, zamenik šefa misije ambasade Nemačke.

“Srbija je uvek bila deo Evrope, iako još nije članica EU. Ova zemlja je na mnogo načina povezana sa EU. Hajde da shvatimo da su mediji veoma važni. U Nemačkoj ih nazivamo ‘četvrtom granom vlasti’. Danas shvatamo i značaj društvenih mreža. Želim vam ugodan put!” rekao je Majer-Vifhauzen.

Vlogeri Jelena Radovanović (fluorescentni_producent) iz Srbije i Džošua Štajb (joshua.steib) iz Nemačke danas su krenuli na put. Oni će biti na putu ukupno sedam dana između 16. i 22. maja, prikazujući najbolje iz Srbije, kao i ulaganja Evropske unije u regionu. Njihov plan putovanja obuhvata posete raznim lokacijama, uključujući i projekte koji se ostvaruju na tim lokacijama u oblastima tehnologije, kulture kao i one u vezi sa zdravljem koje podržava Evropska unija.

Među lokacijama i projektima koje finansira EU a koje će posetiti su: Anoris, kompanija koja je izumela pametnu rukavicu Anora za podršku osobama sa oštećenim vidom, Institut BioSens, koji je kreirao nekoliko izuma, uključujući robota koji pomaže u poljoprivredi, i projekat u gradu Rumi koji pomaže mladima u profesionalnom razvoju i proizvodnji zdrave hrane.

 

Kampanja je počela 18. aprila i nastaviće se do 30. maja, pri čemu se svake nedelje fokusira na jednog od partnera Zapadnog Balkana. Vlogeri će pokriti ukupno 18 projekata koje podržava EU, preći će 6000 kilometara automobilom, i usput će se susresti sa zanimljivim i inspirativnim lokalnim ličnostima, sve vreme prikazujući pejzaže, izuzetne znamenitosti i jedinstveno kulturno nasleđe koje Zapadni Balkan može da ponudi. Dvanaest vlogera će snimiti svoja iskustva koristeći sopstvenu opremu i kanale društvenih medija, prevodeći putovanje u visokokvalitetne društvene medije i veb sadržaj, fotografije i video zapise, koji će biti distribuirani na WeBalkans kanalima.

Ne propustite najvažnije trenutke ovog uzbudljivog putovanja – počnite da pratite WeBalkans i 12 vlogera iz Evropske unije i Zapadnog Balkana na Instagramu sada!