Predstavnici MIL Clicks u Srbiji održali su radionicu o korišćenju medija u prostorijama EU info kutka u Novom Sadu. Ovo je deo aktivnosti u sklopu Evropske nedelje medijske pismenosti, koja se obeležava od 18. do 22. marta.

Radionica je održana u okviru projekta „Stvaranje poverenja u medije u jugoistočnoj Evropi i Turskoj„, koji u Srbiji sprovodi Medijski edukativni centar, a podržavaju UNESKO i Evropska komisija. Namenjena je mladima od 18 do 26 godina, sa namerom da ih uputi u to kako društvene mreže mogu pomoći u učenju i korišćenju medijske i informacijske pismenosti (MIP veština),  te kako se mogu naći verodostojne informacije i prepoznati pouzdani medijski izvori.

Učesnici radionice uputili su se u tehnike razvijanja kritičkog promišljanja u procesu razmatranja informacija, medija i medijskih tehnologija. Sve ovo pomoćiće im da se efikasnije uključe u izgradnju mira, dijaloga, promovisanje tolerancije, različitosti, ravnopravnosti i slobode izražavanja.

MIL CLICKS koristi inovativnu metodologiju promocije obrazovanja o medijskoj i informacijskoj pismenosti. Cilj je podržati razvoj MIP veština kroz učenje, stvaranje i kritičko promišljanje.