Evropska komisija je danas načinila važan korak ka jedinstvenom digitalnom tržištu. Komisija je iznela plan za poboljšanje elektronske trgovine koji obuhvata tri aspekta: rešavanje problema geo-blokiranja, jevtiniju i efikasniju prekograničnu dostavu pošiljki i podsticanje poverenja potrošača kroz bolju zaštitu i primenu pravila. Osim toga, Komisija je danas predložila ažuriranje audiovizuelnih pravila EU u cilju stvaranja pravičnijeg okruženja za sve aktere na tržištu, promocije evropske kinematografije, zaštite dece i efikasnije borbe protiv govora mržnje. Komisija je predstavila i novi pristup za platforme na internetu.

Andrus Ansip, potpredsednik nadležan za jedinstveno digitalno tržište, poručuje: „Ljudima je pristup najboljim ponudama na internetu često onemogućen, dok ih cene isporuke pošiljki i pravila o reklamacijama odvraćaju od kupovine u inostranstvu. Želimo da rešimo ove probleme koji potrošače i preduzeća sprečavaju da u potpunosti iskoriste prednosti trgovine na internetu. Želimo i da platforme na internetu, kao i audiovizuelni i kreativni sektor pretvorimo u pokretače digitalne ekonomije, a ne da ih opteretimo suvišnim pravilima. Današnjim predlozima želimo da im obezbedimo savremeno i pravično zakonsko okruženje.”