Ukoliko ne prihvatate ništa manje od „perfektnog“ ili morate da zadovoljite očekivanja drugih po svaku cenu, niste sposobni da prihvatite greške – na pravom ste mestu. Možda verujete da vam perfekcionizam daje snagu da postignete velike stvari, da dođete do nagrade, da izbegnete kritiku. Ali, druga strana medalje perfekcionizma je cena koju plaćate kritikovanjem sebe, velikim stresom, odlaganjem, manjim postignućem, anksioznošću, depresijom i narušenim odnosima.
Da li ste spremni da plaćate ovu cenu?
Upravo o perfekcionizmu, njegovoj prirodi i uzrocima govorimo na trećoj u nizu radionica o mentalnom zdravlju koje u ovom ciklusu organizuje EU info kutak Niš. Onlajn radionica biće održana u sredu, 15. decembra od 17 sati, a naš predavač će i ovog puta biti psiholog i psihoterapeut Milena Mitić Anđelković.
Tokom radionice pričaćemo o tome kako da menjamo naš perfekcionistički pogled na svet i praktikujemo razvojni mentalni stav koji vodi izuzetnim rezultatima uz mnogo veće zadovoljstvo sobom i sopstvenim postignućima.
Teme radionice:
- Perfekcionizam kao samodestruktivan sistem verovanja
- Kognitivno- bihejvioralni model perfekcionizma
- Kako perfekcionizam koči postignuće i rast.
- Razlika između perfekcionizma i težnje ka izuzetnosti
- Kako da „nesavršenim“ akcijama postignemo sjajne rezultate
- Specifične tehnike za prevazilaženje perfekcionizma
Radionica je besplatna i održava se posredstvom Zoom platforme. Svi zainteresovani za učešće, treba da se prijave popunjavanjem formulara koji se nalazi ispod, najkasnije do 15. decembra u 10 sati.
Prijavni formular LINK.
Biografija predavača:
Milena Mitić Anđelković je psiholog i profesionalno se bavi razvojem pojedinaca i grupa. Aktivno se bavi terapijom, treninzima i obukom. U svojoj profesionalnoj karijeri radila je kao trener organizacija civilnog društva, školski psiholog, menadžerka za ljudske resurse, selekcije i zapošljavanja. Kreirala je veliki broj razvojnih programa, čije su centralne teme jačanje kapaciteta i razvoj veština. U poslovnom sektoru radi sa menadžerima kako bi poboljšala njihov učinak i unapredila komunikaciju i uticaj na zaposlene.